Arda DİKERKurucu
- Satış
- Müşteri Yönetimi
- Büyüme Stratejileri
- Otomasyon
- Yapay Zeka
- Dijital Pazarlama
- Pazarlama Stratejileri
- Konumlandırma
- Ürün Geliştirme
Arda, Bilkent Üniversitesi Endüstri Mühendisliği ve Bilgi Üniversitesi İletişim yüksek lisansından mezun olmuştur. Çalışma hayatında Eczacıbaşı, Pınar, Avansas gibi firmaların pazarlama ve ticari bölümlerinde farklı görevler almıştır.
Satış, müşteri yönetimi, dijital pazarlama, pazarlama stratejileri, konumlandırma, ürün geliştirme ve büyüme konularında uzmandır. Ayrıca otomasyon ve yapay zeka konularıyla da ilgilenmektedir.
blog yazılarım
-
Yazılım Sektörü için 5 Adet Kapsamlı Dijital Pazarlama ve Satış Önerisi
Dijital dönüşüm çağında, yazılım şirketleri rekabet avantajı elde etmek ve sürdürülebilir bir büyüme yakalamak için pazarlama stratejilerini doğru bir şekilde yapılandırmak zorundadır. Özellikle dijital pazarlama, yazılım sektöründe faaliyet gösteren şirketler için hayati önem taşımaktadır. Bu yazımızda, yazılım firmalarının dijital pazarlama stratejilerini nasıl optimize edebileceklerine dair ipuçlarını ve en etkili yöntemleri inceleyeceğiz. Güçlendirilmiş web sitesi çalışmaları,
Haziran 22, 2024 -
Yapay Zeka ile E-Ticaret Yönetimi: Verimlilik ve Müşteri Deneyiminde Yeni Dönem
Yapay Zeka ile E-Ticaret Yönetimi: Verimlilik ve Müşteri Deneyiminde Yeni Dönem E-ticaret sektörü, hızla dijitalleşen dünyada her geçen gün daha da büyüyor. Bu büyüme, işletmelerin rekabet avantajı elde etmek ve müşterilere daha iyi hizmet sunmak için yeni teknolojilere entegre olmaları gerekiyor. İşte tam bu noktada yapay zeka (AI) devreye giriyor. Yapay zeka, e-ticaret yönetiminde devrim
Haziran 13, 2024 -
Marka İletişimi Nasıl Yapılır?
Marka iletişimi, bir markanın kendisini tüketicisine tanıtmak veya yer edinmek için yaptığı hareketlerin ve iletişimlerin tümüdür. Reklam bunun önemli bir kısmını kaplasa da marka iletişimi dendiğinde yalnızca reklamlardan bahsedemeyiz.
Mart 17, 2023