Yusuf ÖZBAYKurucu
- SEO
- Python
- Yapısal Veri
- Veri Bilimi
- İçerik Pazarlama
- Dijital Pazarlama
- Web Analitiği
- Ücretli Reklamcılık
- Giden Pazarlama
- Kullanıcı Deneyimi
- Optimizasyon Testi
10 yılı aşkın süredir SEO ve Dijital Pazarlama alanında yoğun bir şekilde deneyim kazanmış ve rekabetin yüksek olduğu nişlerde uzmanlık geliştirmiş biri olarak, başarılı bir geçmişe sahibim. Ana amacım, müşterilerime rekabet avantajı yaratmak, onların gelirlerini maksimize etmek, popülerliklerini ve karlılıklarını artırmak suretiyle onlara değer katmaktır.
Temel becerilerim arasında zamanı etkili bir şekilde yönetmek ve müşterilerin ihtiyaçlarını daha iyi anlamak, dönüşümleri ve nitelikli trafiği artırmak amacıyla veri odaklı ve uygulanabilir kararlar üzerine stratejik planlar oluşturmak yer almaktadır.
blog yazılarım
-
Yazılım Sektörü için 5 Adet Kapsamlı Dijital Pazarlama ve Satış Önerisi
Dijital dönüşüm çağında, yazılım şirketleri rekabet avantajı elde etmek ve sürdürülebilir bir büyüme yakalamak için pazarlama stratejilerini doğru bir şekilde yapılandırmak zorundadır. Özellikle dijital pazarlama, yazılım sektöründe faaliyet gösteren şirketler için hayati önem taşımaktadır. Bu yazımızda, yazılım firmalarının dijital pazarlama stratejilerini nasıl optimize edebileceklerine dair ipuçlarını ve en etkili yöntemleri inceleyeceğiz. Güçlendirilmiş web sitesi çalışmaları,
Haziran 22, 2024 -
Yapay Zeka ile E-Ticaret Yönetimi: Verimlilik ve Müşteri Deneyiminde Yeni Dönem
Yapay Zeka ile E-Ticaret Yönetimi: Verimlilik ve Müşteri Deneyiminde Yeni Dönem E-ticaret sektörü, hızla dijitalleşen dünyada her geçen gün daha da büyüyor. Bu büyüme, işletmelerin rekabet avantajı elde etmek ve müşterilere daha iyi hizmet sunmak için yeni teknolojilere entegre olmaları gerekiyor. İşte tam bu noktada yapay zeka (AI) devreye giriyor. Yapay zeka, e-ticaret yönetiminde devrim
Haziran 13, 2024 -
Marka İletişimi Nasıl Yapılır?
Marka iletişimi, bir markanın kendisini tüketicisine tanıtmak veya yer edinmek için yaptığı hareketlerin ve iletişimlerin tümüdür. Reklam bunun önemli bir kısmını kaplasa da marka iletişimi dendiğinde yalnızca reklamlardan bahsedemeyiz.
Mart 17, 2023