Dijitalin tüm alanlarına hakim bir ajans mı arıyorsunuz?

Dijital İş Geliştirme

Sahip olduğumuz yenilikçi düşünce, tecrübe ve güçlü partnerlerimizle işletmenizin dijital dünyadaki gelişimi için en doğru rotayı çizmeye hazırız.

devamını oku
6 Dilde Hizmet

İngilizce, Arapça, Fransızca, Almanca, Azerice ve Rusça dillerini kullanarak çok dilli sosyal medya stratejisi üretiyor ve uyguluyoruz.

devamını oku
İnovatif Düşünce

Gelişen teknolojik faydalar ile birlikte markanın için yenilikçi bir dijital vizyon oluşturup bu vizyonu iş süreçlerinize yansıtmanızı sağlıyoruz.

devamını oku

ne yaparız?

Sürekli değişen taktikler değil,
süreçlerle çalışıyoruz.

0

Yıllık tecrübe

0

Çalışma Metodolojisi

0

Hizmet Kategorisi

0

Müşteri memnuniyeti

sosyal medya portfolyo

Digibus Dijital İş Geliştirme Ajansı kendi geliştirmiş olduğu
“Bağlantılar Metodolojisi” ile müşterilerine hizmet vermektedir.

haberler

  • Marka İletişimi Nasıl Yapılır?

    Marka iletişimi, bir markanın kendisini tüketicisine tanıtmak veya yer edinmek için yaptığı hareketlerin ve iletişimlerin tümüdür. Reklam bunun önemli bir kısmını kaplasa da marka iletişimi dendiğinde yalnızca reklamlardan bahsedemeyiz. Marka isminin geçtiği her yerde yapılan iletişim, markayı tanıtma amaçlı alınan tüm aksiyonlar marka iletişimi bünyesindedir.  Marka iletişinin nasıl yapıldığını konuşmadan önce marka kişiliğinden kısaca bahsedelim.

    Mart 17, 2023
  • Marka Kişiliği Nedir ve Marka Karakteri Nasıl Oluşturulur?

    Günümüzde pek çok ürün ve hizmet pek çok farklı marka tarafından insanların beğenisine sunuluyor. İnsanların herhangi bir markayı tercih etmeleri ve süregelen bir marka bağlılığı oluşturabilmeleri için markaların kendi hedef kitlelerine en doğru imajı yansıtmaları önemli. Çünkü artık markaların kişilikleri ve karakterleri var ve bu tercih edilmeleri için en önemli kriter. 

    Şubat 5, 2023
  • Hedef Kitle Nedir, Nasıl Belirlenir?

    Hedef kitle, herhangi bir çalışmanın ya da kampanyanın ulaştırmak istediği mesajın verileceği kitle veya gruptur. Yani ürün veya hizmete ilgi duyacak kişilerin seçilmesidir. Genellikle demografik özelliklerine, ilgi alanlarına, ekonomik gruplara göre belirlenir. 

    Ocak 19, 2023
  • Sürdürülebilir İçerik Nasıl Üretilir ve İçerik Sürekliliği Nasıl Sağlanır?

    İyi bir içerik fikrinin sosyal medya üzerinde ki kullanım süresinin 24 saatte kaybolacak bir story içeriğinden ve 60 sn. içerisinde dikeyde akan ve unutulan tüm içerik türlerinden daha değerli olduğuna inanıyorum.

    Ocak 30, 2022
görüşme talep edin.

İşletmeniz veya markanız için düşündüğünüz projeyi bizimle konuşmak isterseniz iletişim formundan bize ulaşın. En kısa sürede size dönüş sağlayacağız.

    Aşağıdaki konuyla ilgili görüşme talep ediyorum: