Dijital Pazarlama, Sosyal Medya, İş Geliştirme Ajansı, E-Ticaret Danışmanlığı | Digibus
Dijital Pazarlama, Sosyal Medya, İş Geliştirme Ajansı, E-Ticaret Danışmanlığı | Digibus
  • anasayfa
  • biz kimiz?
    • Hakkımızda
    • Hikayemiz
    • Müşteri Görüşleri
    • Digibus Start
    • Partnerlerimiz
    • Kullandığımız Araç ve Teknolojiler
    • Online Toplantı Talep Sayfası
  • ne yaparız?
    • Dijital İş Geliştirme
    • Dijital Dönüşüm Hizmeti
    • Sosyal Medya Yönetimi
    • Online Reklam Yönetimi
    • E-Ticaret Danışmanlığı
    • Online Eğitim Danışmanlığı
    • Fotoğraf ve Video Çekimi
    • Dijital Etkinlik Yönetimi
    • İçerik Pazarlama Hizmeti
    • Grafik Tasarım Hizmeti
    • Eğitim Hizmetleri
    • Web Tasarım Hizmeti
  • müşteriler
  • kaynaklar
    • Blog
    • Startup Dünyası
    • Etkinlikler
    • Ücretsiz Dönüşüm Danışmanlığı
    • Akademi
      • Sosyal Medya Eğitimi
    • Webinar
    • Podcastler
    • 2021 Sosyal Medya Takvimi [İndirilebilir Takvim]
    • Checkup
      • Sosyal Medya Checkup
      • E-Ticaret Checkup
  • iletişim
       
  • Yazılım Sektörü için 5 Adet Kapsamlı Dijital Pazarlama ve Satış Önerisi

    • Haziran 22, 2024
    • Yayınlayan: Salih ÇAKTI
    • Kategoriler: Dijital İş Geliştirme, Dijital Pazarlama, Sosyal Medya
    Yorum yapılmamış
    daha fazla oku
  • Yapay Zeka ile E-Ticaret Yönetimi: Verimlilik ve Müşteri Deneyiminde Yeni Dönem 

    • Haziran 13, 2024
    • Yayınlayan: Salih ÇAKTI
    • Kategoriler: E-Ticaret, Yapay Zeka
    Yorum yapılmamış
    daha fazla oku
  • Marka İletişimi Nasıl Yapılır?

    • Mart 17, 2023
    • Yayınlayan: Salih ÇAKTI
    • Kategori: Dijital Pazarlama
    Yorum yapılmamış
    daha fazla oku
  • Marka Kişiliği Nedir ve Marka Karakteri Nasıl Oluşturulur?

    • Şubat 5, 2023
    • Yayınlayan: Salih ÇAKTI
    • Kategoriler: Dijital Pazarlama, Sosyal Medya
    Yorum yapılmamış

    Günümüzde pek çok ürün ve hizmet pek çok farklı marka tarafından insanların beğenisine sunuluyor. İnsanların herhangi bir markayı tercih etmeleri ve süregelen bir marka bağlılığı oluşturabilmeleri için markaların kendi hedef kitlelerine en doğru imajı yansıtmaları önemli. Çünkü artık markaların kişilikleri ve karakterleri var ve bu tercih edilmeleri için en önemli kriter. 

    daha fazla oku
  • Hedef Kitle Nedir, Nasıl Belirlenir?

    • Ocak 19, 2023
    • Yayınlayan: Salih ÇAKTI
    • Kategoriler: Dijital Pazarlama, Uncategorized @tr
    Yorum yapılmamış

    Hedef kitle, herhangi bir çalışmanın ya da kampanyanın ulaştırmak istediği mesajın verileceği kitle veya gruptur. Yani ürün veya hizmete ilgi duyacak kişilerin seçilmesidir. Genellikle demografik özelliklerine, ilgi alanlarına, ekonomik gruplara göre belirlenir. 

    daha fazla oku
  • Sürdürülebilir İçerik Nasıl Üretilir ve İçerik Sürekliliği Nasıl Sağlanır?

    • Ocak 30, 2022
    • Yayınlayan: Salih ÇAKTI
    • Kategoriler: Dijital Pazarlama, Sosyal Medya
    Yorum yapılmamış

    İyi bir içerik fikrinin sosyal medya üzerinde ki kullanım süresinin 24 saatte kaybolacak bir story içeriğinden ve 60 sn. içerisinde dikeyde akan ve unutulan tüm içerik türlerinden daha değerli olduğuna inanıyorum.

    daha fazla oku
  • Podcast Nedir, Nasıl Yapılır?

    • Aralık 13, 2021
    • Yayınlayan: Salih ÇAKTI
    • Kategori: Dijital Pazarlama
    Yorum yapılmamış

    Yurt dışında 15-20 yıldır oldukça popüler olan podcast, ülkemizde de son 3-4 yıldır adını oldukça sık duyduğumuz ve hızla yayılan bir şey olmaya başladı. Ancak Türkiye’de de çok daha uzun süredir podcast kaydeden değerli kişiler var. İlk başta iPod’lardan dinlenebilecek şekilde tasarlanan podcastler şu anda pek çok farklı platformdan dinlenebilmektedirler. Podcast’i en kısa ve kolay şekilde istediğiniz zaman dinleyebileceğiniz ve kolayca ulaşabileceğiniz radyo programları olarak tanımlayabiliriz. Ancak podcast programları genellikle belli bir konu çerçevesinde gelişir.

    daha fazla oku
  • Ürün Destek Merkezleri ve Kontrol Panelleri Nasıl Satış Odaklı Hale Getirilebilir ?

    • Nisan 24, 2021
    • Yayınlayan: Salih ÇAKTI
    • Kategori: Dijital İş Geliştirme
    Yorum yapılmamış

    Hizmet ve ürün satan yazılım ve IT şirketleri müşterilerini memnun edebilmek ve çalışmalarında sürekliliği sağlayabilmek için mutlaka etkili destek mekanizmaları kurmak zorunda. Genelde destek.alanadi.com veya alanadi.com/destek gibi altyapılar üzerinden destek taleplerini karşılayan ve müşterilerine cevap veren şirketler yine bu altyapılar sayesinde hangi destek personelinin ne kadar destek talebi yanıtladığını ve müşteri memnuniyetini ölçekleyebiliyorlar.

    daha fazla oku
  • Ürün Pazarlaması için Kullanabileceğiniz 10 Farklı Yöntem

    • Nisan 24, 2021
    • Yayınlayan: Salih ÇAKTI
    • Kategori: Dijital Pazarlama
    Yorum yapılmamış

    Fakat ürün odaklı bir dijital pazarlama ve içerik yönetimi stratejiniz yoksa emeklerinizin karşılığını alamamış gibi hissedebilirsiniz. Bu durumda üzülmeyin, ürününüze güvenin ve ürünün pazarlaması için aşağıda hazırlamış olduğumuz başlıklar üzerinden çalışmaya başlayın.

    daha fazla oku
  • Blogger ve Influencer Olmak İçin: Blogger Akademi

    • Nisan 7, 2021
    • Yayınlayan: Salih ÇAKTI
    • Kategori: Uncategorized @tr
    Yorum yapılmamış

    Blogger Akademi, bu alana ilgi duyan, blogger olmak ve blog üzerinden influencer olarak para kazanmak ve kitleleri etkilemek isteyenler için kapılarını 6. kez açıyor.

    daha fazla oku
  • 1
  • 2
  • 3
  • …
  • 5
Size nasıl yardımcı olabiliriz?

Satış, müşteri talepleri ve iş ortaklığı hakkında bilgi almak için bize ulaşabilirsiniz.

randevu alın
kategoriler
  • Dijital Dönüşüm
  • Dijital İş Geliştirme
  • Dijital Pazarlama
  • E-Ticaret
  • Sosyal Medya
  • Uncategorized @tr
  • Yapay Zeka
etiketler
blogger blogger akademi corona COVID-19 danışmanlık digibus dijital dönüşüm dijitalleşme yönetimi dijital pazarlama e-ticaret e-ticaret danışmanlığı e-ticaret yönetimi eticaret facebook facebook reklam fotoğraf hedef kitle hedef kitle analizi ihracat instagram instagram reklam instagram yönetimi içerik kampanya yönetimi kobi kobiler konsept fotoğraf korona küçük işletme mailing omnichannel pazarlama pazarlama podcast raporlama sosyal medya sosyal medya ajansı sosyal medya kullanımı sosyal medya yönetimi toplu e-posta uluslararası ticaret verimlilik youtube çok dilli sosyal medya çok kanallı ölçümleme
Dijital Pazarlama, Sosyal Medya, İş Geliştirme Ajansı, E-Ticaret Danışmanlığı | Digibus

2013 yılında kurulan Türkiye’nin ilk iş geliştirme ajansı olan Digibus, işletmelerin ve markaların iş geliştirme, dijitalleşme yönetimi, dijital ürün geliştirme , sosyal medya ve dijitalleşme süreçlerini çok dilli olarak yöneten bir dijital iş geliştirme ajansıdır.

son haberler

  • Yazılım Sektörü için 5 Adet Kapsamlı Dijital Pazarlama ve Satış Önerisi Haziran 22, 2024
  • Yapay Zeka ile E-Ticaret Yönetimi: Verimlilik ve Müşteri Deneyiminde Yeni Dönem  Haziran 13, 2024
  • Marka İletişimi Nasıl Yapılır? Mart 17, 2023
  • Marka Kişiliği Nedir ve Marka Karakteri Nasıl Oluşturulur? Şubat 5, 2023

hizmetler

  • Dijital Dönüşüm Hizmeti
  • Dijital İş Geliştirme
  • E-Ticaret Danışmanlığı
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Online Reklam Yönetimi
  • Eğitim Hizmetleri
  • Web Tasarım Hizmeti
  • Fotoğraf ve Video Çekimi
  • İçerik Pazarlama Hizmeti
  • Dijital Etkinlik Yönetimi
  • Grafik Tasarım Hizmeti

kaynaklar

  • Online Toplantı Talep Sayfası
  • Destek
  • Sosyal Medya Checkup
  • Ücretsiz Dönüşüm Danışmanlığı
  • E-Ticaret Checkup
  • Etkinlikler
  • Sosyal Medya Eğitimi
  • Podcastler
  • Webinar
  • 2021 Sosyal Medya Takvimi [İndirilebilir Takvim]
  • Etkinlik & Webinar Katılım Formu
  • Sık Sorulan Sorular
© 2025 Copyright Digibus Dijital İş Geliştirme ve Dijital Pazarlama Ajansı
  • English (İngilizce)
  • Türkçe