Sosyal medya yönetiminin en kritik mecralarından biri kuÅŸkusuz Facebook’tur. Facebook, geniÅŸ kullanıcı kitlesi ve yüksek etkileÅŸim potansiyeli sa...
blog & haberler
Mimar ve İç Mimarlar İçin Detaylı Sosyal Medya Kullanım Rehberi
Mar. 22/2025
Sosyal medya kullanımı sektörlere göre farklılık gösterir. Mimarlık ve iç mimarlık sektörü, yaratıcı içeriklerin ve görsel sunumların ön plan...
Sosyal Medya Yönetiminde Video & YouTube Kullanımı Neden Önemlidir?
Mar. 22/2025
Sosyal medya platformlarında içerik üretirken video kullanımının önemi gün geçtikçe artıyor. İstatistiklere göre, video içerikler, metin ve görs...
Yazılım ve IT Şirketleri İçin Satış Odaklı Destek ve Müşteri Memnuniyeti Stratejileri
Åžub. 11/2025
Yazılım ve IT hizmeti sunan ÅŸirketlerin, müşteri memnuniyetini saÄŸlamak ve hizmet sürekliliÄŸini korumak için etkili destek mekanizmaları kurmaları Å...
Omnichannel Pazarlamanın 6 Temel Faydası
Mar. 22/2025
Omnichannel pazarlama, müşteriniz nerede olursa olsun onu takip eden ve tüm kanallarda tutarlı, entegre bir deneyim sunmayı amaçlayan pazarlama stratejis...
Kampanya Yönetiminin 5 Önemli Adımı
Mar. 22/2025
E-ticaret siteleri için oluşturulan kampanyalar; satışları artırmak, yeni ürünleri tanıtmak, yeni müşteriler edinmek ve mevcut müşterilere segment...
Kobiler için 3 Dijitalleşme Önerisi
Mar. 22/2025
Dijital dönüşüm kobiler için tercih olmaktan çıktı ve bir zorunluluk haline geldi. Peki dijitalleşmek neden zorunlu? Öncelikle dijitalleşmeyi sadece...
Podcast Nedir, Nasıl Yapılır?
Åžub. 11/2025
Yurt dışında 15-20 yıldır oldukça popüler olan podcast, ülkemizde de son 3-4 yıldır adını oldukça sık duyduğumuz ve hızla yayılan bir şey olm...
Hedef Kitle Nedir, Nasıl Belirlenir?
Åžub. 11/2025
Hedef kitle, herhangi bir çalışmanın ya da kampanyanın ulaştırmak istediği mesajın verileceği kitle veya gruptur. Yani ürün veya hizmete ilgi duyac...
Marka Kişiliği Nedir ve Marka Karakteri Nasıl Oluşturulur?
Åžub. 11/2025
Günümüzde pek çok ürün ve hizmet pek çok farklı marka tarafından insanların beğenisine sunuluyor. İnsanların herhangi bir markayı tercih etmeleri...