Instagram kullanımının ve Instagram'da içerik üretmenin bu kadar arttığı bu dönem e-ticaret üzerinden satış yapan internet siteleri içinde güzel ...
blog & haberler
E-ticaret Siteleri İçin Kargo Kampanyalarının Önemi
Åžub. 11/2025
E-ticaret süreci birçok değişkenden meydana gelmiştir. Tümünü dengeli ve yönetilebilir şekilde bir arada tutan yöneticiler e-ticarette başarıyı ...
Sosyal Medya Hesap Yönetimi Yaparken Dikkat Edilmesi Gerekenler
Åžub. 11/2025
Doğru bir sosyal medya hesap yönetimi için birçok parametre bulunmaktadır. Bunların eksiksiz yerine getirilmesiyle sosyal medya yönetimi başarılı bir...
E-Ticaret Danışmanlık Ajansı ile Satışlarınızı Artırın
Åžub. 11/2025
E-ticaret danışmanlığı, firmaya e-ticaret sürecinin tüm aşamalarında yardımcı olmak ve firmaya yol göstermektir. Bu yardımcı olmak ve yol göster...
Küçük İşletmeler İçin Dijital Pazarlama Önerileri
Åžub. 11/2025
Günümüzde birçok iÅŸletme, firma ve ÅŸirket dijitalde yer alarak daha fazla kiÅŸiye ulaÅŸmaktadır. Küçük iÅŸletmelerin bu alana oldukça uzak durmalarÄ...
Instagram Danışmanlık Hizmeti Alırken Dikkat Edilmesi Gerekenler
Åžub. 11/2025
. Türkiye'de ve dünyada en fazla kullanılan sosyal medya platformlarından birisi olan Instagram için bu danışmanlık çalışmaları gerçekten doğru b...
Instagram Reklamları Nedir? Instagram’da Nasıl Reklam Verilir?
Åžub. 11/2025
Dünya çapında bir milyardan fazla kişiye ulaşan Instagram bu gücünü de reklam gösterimlerinde kullanmaktadır. Peki, Instagram reklamı nedir? Instagr...
Konsept Fotoğraflarla Markayı Güçlendirmenin Önemi
Åžub. 11/2025
Sosyal medya yönetimi, Twitter ve Facebook’tan paylaşım yapıp etkileşim beklemekten ibaret değildir. Sosyal medya yönetimi yapılırken, markayı v...
E-ticaret Şirketlerinin Dikkat Etmesi Gereken 5 Süreç
Åžub. 11/2025
Ülkemizde e-ticaret hacmi 2016 itibariyle 17,5 milyar TL’ye ulaştı. 2012 yılında %1,7 olan e-ticaretin toplam perakendedeki payı ise %3,5’e yük...
E-Ticaret Sektörü Corona (COVID-19) İle Nasıl Mücadele Etmeli
Mar. 22/2025
Corona virüsü sebebiyle e-ticaret sektörü sektör bazlı olarak hem kazanıyor hemde kaybediyor. Online ödeme alan seyahat acentaları, oteller, etkinlik ...