Adres

Çengelköy Mahallesi Kerime Hatun Camii Sokak No:14
Çengelköy, Üsküdar- Istanbul, Turkey, 34680

TELEFON

0850 885 2049
0506 624 15 64

E-POSTA

info@digibus.com.tr

Takip Edin

Teklif al

Gerçek Zamanlı Pazarlama

12493

Anı Yakalayan Markalar Kazanır

Gerçek zamanlı pazarlama, markaların güncel olaylara, trendlere veya sosyal medyada aniden gelişen gündemlere hızlı ve yaratıcı tepkiler vererek hedef kitleleriyle etkileşim kurmasını sağlayan bir pazarlama yaklaşımıdır.

Bu yöntem, sadece dikkat çekmek için değil; marka algısını güçlendirmek, görünürlüğü artırmak ve topluluklarla bağ kurmak için en etkili dijital araçlardan biridir. Özellikle sosyal medya platformlarında hız, yaratıcılık ve zamanlama çok önemlidir.

Gerçek Zamanlı Pazarlama Nasıl Yapılır?

  • Gündemi Takip Etmek: Sosyal medya, haber kaynakları ve toplulukların konuştuğu konuları anlık olarak izlemek gerekir. Bu yüzden güçlü bir içerik ve veri takibi altyapısı şarttır.
  • Hazır İçerik Ekipleri: Kriz anlarında ya da viral olabilecek olaylarda hızlı tepki verebilecek yaratıcı ekiplerle çalışmak gerekir. Tasarım, metin ve yayın süreci birbiriyle senkronize çalışmalıdır.
  • Hızlı Onay Mekanizması: Onay süreçleri yavaş olan kurumlar, gerçek zamanlı pazarlama fırsatlarını kaçırır. Bu yüzden esnek, hızlı karar alabilen yapılarla çalışmak avantaj sağlar.
  • Kültürel Zeka ve Duyarlılık: Her konuya dahil olmak değil; doğru tonu yakalamak önemlidir. Gerçek zamanlı pazarlama, sadece hız değil aynı zamanda empati ve strateji gerektirir.

Digibus Ne Yapar?

Digibus olarak, gerçek zamanlı pazarlamayı sistematik bir biçimde ele alırız.
Connections Method yaklaşımımız sayesinde, hedef kitlenizi analiz eder, markanıza uygun ton ve içeriklerle doğru anda doğru platformda görünmenizi sağlarız.

  • Kriz anlarında yön gösteririz.

  • Viral olabilecek fırsatları zamanında tespit ederiz.

  • Markanızın sesini yaratıcı şekilde duyururuz.

Gündemi sizin için okur, yorumlar, dönüştürürüz

Sık Sorulan Sorular

Gerçek zamanlı pazarlama, sosyal medyada veya gündemde olan konular ve olaylar üzerinden hızlı bir şekilde içerik üretip paylaşarak markanın etkileşimini artırma stratejisidir.

 
 

Markanın sosyal medya stratejisine ve hedef kitlesine uygun, doğrudan ilişkili gündemler gerçek zamanlı pazarlama çalışmalarında kullanılmaktadır.

 
 

Markanın en güçlü ve hedef kitlesiyle en yoğun etkileşimi yakalayabileceği platformlar tercih edilir. Bu seçim, gündeme olan ilgiyi maksimum seviyede tutmayı hedefler.

 
 
 
 

Evet, gerçek zamanlı pazarlama içerikleri sosyal medya içerik takviminin bir parçasıdır ancak içeriklerin miktarı ve paylaşım zamanları esnektir ve gündeme göre şekillenir.

Bu içeriklerin belirli bir sıklığı yoktur. Gündeme ve fırsatlara bağlı olarak değişkenlik gösterir; bazı durumlarda art arda, bazı durumlarda daha seyrek yapılabilir.

Sizi arayalım

Bu formu bitirebilmek için tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.