Mimarlar için Dijital Dönüşüm & Dijital Pazarlama

  • January 29, 9070
  • 4 Saat
  • Mimarif Ofis: Müeyyetzade Mahallesi Tatarbeyi Sokak No:32/1 Galata - Beyoğlu - İstanbul
  • +90 506 624 15 64

etkinlik hakkında

Sadece mimarlara özel düzenlediğimiz bu etkinlikte mimarların dijital dünyaya adaptasyonları ve dijital dönüşümün gerisinde kalmamaları için yapması gereken önemli başlıkları işleyeceğiz. Mimarların sosyal medyayı kullanarak kişisel markalaşmalarını inşaa etmeleri, farklı sosyal medya siteleri ve sosyal medyanın kullanım alanları gibi başlıkların işleneceği etkinliğin ikinci yarısında mimarlar için portfolyo oluşturma teknikleri ve dijital dönüşüm başlıkları işlenecek.

Etkinliğimizin amacı mimarların dijital dünyaya adaptasyonu ve kendi dijital varlıklarını oluşturabilmelerini sağlamak ve dijital pazarlama ipuçları vermek.  Etkinliğimize katılmak için aşağıda yer alan başvuru formunu doldurmanız yeterlidir. 

Not: Etkinliğimiz sadece mimarlara özeldir ve ücretsizdir.

etkinlik programı
  • 10:00 — 10:10
    Tanışma, sık karşılaşılan sorunların listelenmesi
  • 10:10 — 11:10
    Sosyal Medyanın Kullanım Alanları
    Mimarlar için Sosyal Medyada Kişisel Markalaşma
  • 11:10  — 11:20
    ARA
  • 11.20 — 12:00
    Mimarlar için Sosyal Medya Kullanım Örnekleri
  • 12:00 — 12:30
    ARA
  • 12:30 – 14:00
    Portfolyo Oluşturma Teknikleri
    Mimaride Dijital Dönüşüm
konuşmacılar
  • Salih ÇAKTI
    Digibus Kurucusu
  • Mimar Arif ÇİÇEK
    Mimarif Kurucu Ortak

 

SHARE[addtoany]
9070-1-292:00 pm9070-1-292:00 pmEurope/London Mimarlar için Dijital Dönüşüm & Dijital Pazarlama Sadece mimarlara özel düzenlediğimiz bu etkinlikte mimarların dijital dünyaya adaptasyonları ve dijital dönüşümün gerisinde kalmamaları için yapması gereken önemli başlıkları işleyeceğiz. Mimarif Ofis: Müeyyetzade Mahallesi Tatarbeyi Sokak No:32/1 Galata - Beyoğlu - İstanbul
save event to calendar

register

* Fields are required
You already has been joined the event.
How can we help you?

You can contact us for information about sales, customer requests and business partnerships.

other events