Salih ÇAKTIKurucu
- Dijital iş geliştirme
- Dijital ürün geliştirme
- Dijital pazarlama
- E-ticaret
- Sosyal medya
- İçerik pazarlaması
- İstanbul Teknik Üniversitesi
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
- Fatih Sultan Mehmet Üniversitesi
- Okan Üniversitesi
- İstanbul Medya Akademisi
İş geliştirme, satış ve pazarlama alanlarında çeşitli firmalarda edindiği deneyimlerle, güçlü bir iş ağına sahiptir. Strateji geliştirme, uygulama ve pazar penetrasyonu operasyonlarında kanıtlanmış bir geçmişi olan Salih, dijital iş çözümlerinde iş geliştirme, satış ve operasyon ekiplerini yönetme konusunda becerilidir. Müşteriler, satıcılar, iş ortakları ve paydaşlarla güçlü ilişkiler kurabilme ve etkili iletişim becerileri sayesinde, çeşitli sektörlerde yenilikçi çözümler ve hizmetler sunma deneyimine sahiptir.
Salih, 2013 yılında kurduğu Digibus dijital iş geliştirme ajansı ile markaların sosyal medya ve dijitalleşme süreçlerini yönetmekte ve iş dünyasının dijital dönüşümünü sağlamaktadır. Ayrıca, 2022 yılında kurduğu Funpir ile 3D yazıcılar için hazır 3D modeller sunan bir pazar yeri yönetmektedir. İstanbul’da çeşitli üniversitelerde eğitmenlik yaparak, bilgi ve deneyimlerini genç yeteneklerle paylaşmaktadır.
blog yazılarım
-
Yazılım Sektörü için 5 Adet Kapsamlı Dijital Pazarlama ve Satış Önerisi
Dijital dönüşüm çağında, yazılım şirketleri rekabet avantajı elde etmek ve sürdürülebilir bir büyüme yakalamak için pazarlama stratejilerini doğru bir şekilde yapılandırmak zorundadır. Özellikle dijital pazarlama, yazılım sektöründe faaliyet gösteren şirketler için hayati önem taşımaktadır. Bu yazımızda, yazılım firmalarının dijital pazarlama stratejilerini nasıl optimize edebileceklerine dair ipuçlarını ve en etkili yöntemleri inceleyeceğiz. Güçlendirilmiş web sitesi çalışmaları,
Haziran 22, 2024 -
Yapay Zeka ile E-Ticaret Yönetimi: Verimlilik ve Müşteri Deneyiminde Yeni Dönem
Yapay Zeka ile E-Ticaret Yönetimi: Verimlilik ve Müşteri Deneyiminde Yeni Dönem E-ticaret sektörü, hızla dijitalleşen dünyada her geçen gün daha da büyüyor. Bu büyüme, işletmelerin rekabet avantajı elde etmek ve müşterilere daha iyi hizmet sunmak için yeni teknolojilere entegre olmaları gerekiyor. İşte tam bu noktada yapay zeka (AI) devreye giriyor. Yapay zeka, e-ticaret yönetiminde devrim
Haziran 13, 2024 -
Marka İletişimi Nasıl Yapılır?
Marka iletişimi, bir markanın kendisini tüketicisine tanıtmak veya yer edinmek için yaptığı hareketlerin ve iletişimlerin tümüdür. Reklam bunun önemli bir kısmını kaplasa da marka iletişimi dendiğinde yalnızca reklamlardan bahsedemeyiz.
Mart 17, 2023