Warning: Undefined array key -1 in /home/digibus/domains/digibus.com.tr/public_html/wp-includes/post-template.php on line 330

Warning: Undefined array key -1 in /home/digibus/domains/digibus.com.tr/public_html/wp-includes/post-template.php on line 330
Salih ÇAKTI - Dijital Pazarlama, Sosyal Medya, İş Geliştirme Ajansı, E-Ticaret Danışmanlığı | Digibus

Salih ÇAKTIKurucu

uzmanlık alanları
  • Dijital iş geliştirme
  • Dijital ürün geliştirme
  • Dijital pazarlama
  • E-ticaret
  • Sosyal medya
  • İçerik pazarlaması
eğitmenlik yapılan kurumlar
  • İstanbul Teknik Üniversitesi
  • İstanbul Ticaret Üniversitesi
  • Fatih Sultan Mehmet Üniversitesi
  • Okan Üniversitesi
  • İstanbul Medya Akademisi

Having experienced in business development, sales and marketing areas of the businesses worked for, I have strong business network on private sectors at national level. With a proven experience on strategy development,execution and market penetration operations.

I can easily lead business development, sales and operations teams in digital business solutions.My ability to build strong relationships and good communication skills in dealing with customers, vendors, partners and stake holders at every level have let me to experience innovative solutions and services selling in different industries and segments with multi-disciplinary approach.

blog yazılarım

  • Marka İletişimi Nasıl Yapılır?

    Marka iletişimi, bir markanın kendisini tüketicisine tanıtmak veya yer edinmek için yaptığı hareketlerin ve iletişimlerin tümüdür. Reklam bunun önemli bir kısmını kaplasa da marka iletişimi dendiğinde yalnızca reklamlardan bahsedemeyiz. Marka isminin geçtiği her yerde yapılan iletişim, markayı tanıtma amaçlı alınan tüm aksiyonlar marka iletişimi bünyesindedir.  Marka iletişinin nasıl yapıldığını konuşmadan önce marka kişiliğinden kısaca bahsedelim.

    Mart 17, 2023
  • Marka Kişiliği Nedir ve Marka Karakteri Nasıl Oluşturulur?

    Günümüzde pek çok ürün ve hizmet pek çok farklı marka tarafından insanların beğenisine sunuluyor. İnsanların herhangi bir markayı tercih etmeleri ve süregelen bir marka bağlılığı oluşturabilmeleri için markaların kendi hedef kitlelerine en doğru imajı yansıtmaları önemli. Çünkü artık markaların kişilikleri ve karakterleri var ve bu tercih edilmeleri için en önemli kriter. 

    Şubat 5, 2023
  • Hedef Kitle Nedir, Nasıl Belirlenir?

    Hedef kitle, herhangi bir çalışmanın ya da kampanyanın ulaştırmak istediği mesajın verileceği kitle veya gruptur. Yani ürün veya hizmete ilgi duyacak kişilerin seçilmesidir. Genellikle demografik özelliklerine, ilgi alanlarına, ekonomik gruplara göre belirlenir. 

    Ocak 19, 2023

iletişim bilgileri

0850 885 2049
Çengelköy Mahallesi Kalantör Sokak No:16 Daire:1 Üsküdar- Istanbul

Sosyal profiller

Size nasıl yardımcı olabiliriz?

Satış, müşteri talepleri ve iş ortaklığı hakkında bilgi almak için bize ulaşabilirsiniz.

Digibus ile Türkiye’de şimdiye kadar yapılmamış keyifli, bir projeye birlikte imza atarak tanıştık. Blogger akademi ile başlayan bu işbirliğimiz uzun süre devam etti. Digibus’a başarılarla dolu nice 5 yıllar dileriz.

Kerim Türe
Yönetim Kurulu Başkanı, Modanisa

dijitalin tüm alanlarına hakim bir ajans mı arıyorsunuz?