Salih ÇAKTIKurucu

- Dijital iş geliştirme
- Dijital ürün geliştirme
- Dijital pazarlama
- E-ticaret
- Sosyal medya
- İçerik pazarlaması
- İstanbul Teknik Üniversitesi
- İstanbul Ticaret Üniversitesi
- Fatih Sultan Mehmet Üniversitesi
- Okan Üniversitesi
- İstanbul Medya Akademisi
Having experienced in business development, sales and marketing areas of the businesses worked for, I have strong business network on private sectors at national level. With a proven experience on strategy development,execution and market penetration operations.
I can easily lead business development, sales and operations teams in digital business solutions.My ability to build strong relationships and good communication skills in dealing with customers, vendors, partners and stake holders at every level have let me to experience innovative solutions and services selling in different industries and segments with multi-disciplinary approach.
blog yazılarım
-
Sürdürülebilir İçerik Nasıl Üretilir ve İçerik Sürekliliği Nasıl Sağlanır?
İyi bir içerik fikrinin sosyal medya üzerinde ki kullanım süresinin 24 saatte kaybolacak bir story içeriğinden ve 60 sn. içerisinde dikeyde akan ve unutulan tüm içerik türlerinden daha değerli olduğuna inanıyorum.
Ocak 30, 2022 -
Podcast Nedir, Nasıl Yapılır?
Yurt dışında 15-20 yıldır oldukça popüler olan podcast, ülkemizde de son 3-4 yıldır adını oldukça sık duyduğumuz ve hızla yayılan bir şey olmaya başladı. Ancak Türkiye’de de çok daha uzun süredir podcast kaydeden değerli kişiler var. İlk başta iPod’lardan dinlenebilecek şekilde tasarlanan podcastler şu anda pek çok farklı platformdan dinlenebilmektedirler. Podcast’i en kısa ve kolay şekilde istediğiniz zaman dinleyebileceğiniz ve kolayca ulaşabileceğiniz radyo programları olarak tanımlayabiliriz. Ancak podcast programları genellikle belli bir konu çerçevesinde gelişir.
Aralık 13, 2021 -
Ürün Destek Merkezleri ve Kontrol Panelleri Nasıl Satış Odaklı Hale Getirilebilir ?
Hizmet ve ürün satan yazılım ve IT şirketleri müşterilerini memnun edebilmek ve çalışmalarında sürekliliği sağlayabilmek için mutlaka etkili destek mekanizmaları kurmak zorunda. Genelde destek.alanadi.com veya alanadi.com/destek gibi altyapılar üzerinden destek taleplerini karşılayan ve müşterilerine cevap veren şirketler yine bu altyapılar sayesinde hangi destek personelinin ne kadar destek talebi yanıtladığını ve müşteri memnuniyetini ölçekleyebiliyorlar.
Nisan 24, 2021