Sosyal Medya İçerik Takvimi Örneği ile Zaman Kazanın

İşletmenizin veya markanızın dijital varlıkları olan sosyal medya hesaplarını aldıktan sonra sıra hedef kitlenize uygun olarak içerik fikri üretmeye geliyor.  İçerik fikri diyoruz çünkü işletmelerin çoğu içerik dediğinde aklına sosyal medya hesaplarında yayınlanacak görsel tasarımları içerik zannediyor. İlk önce oluşturulması gereken hedef kitlenize yönelik sattığınız ürün veya hizmetleri en iyi şekilde anlatacak içerik fikrini bulmaktır. İçerik fikrinizi bulduktan sonra bu fikri .gif, video, albüm, blog yazısı, video, canlı yayın, görsel tasarım ve strory görseli gibi içeriklere dönüştürebilirsiniz.

İçerik fikirlerinizi oluşturduktan sonra ilk iş içeriklerinizi ne tip bir içeriğe dönüştüreceğinizdir. Daha sonra hazırlayacağınız sosyal medya içerik haritası ile ürettiğiniz içerikleri günlere, haftalara hatta aylara yayabilirsiniz. Ürettiğiniz sosyal medya içeriklerinin güncel olması da çok önem arz etmektedir.

Digibus olarak bu noktada sizlere kolaylık olması için “Sosyal Medya İçerik Haritası 2019″‘u hazırladık. Hazırlamış olduğumuz 2019’un tüm aylarını ve özel günlerini içeren içerik haritasını Sosyal Medya İçerik Haritası linkten indirebilirsiniz.



Yazar: Salih ÇAKTI
Digibus kurucusu ve ajans başkanı.

Bir cevap yazın