Dijital Reklam Yönetimi
Sosyal medya büyük kitleleri barındırdığı için hedef kitle odaklı reklamlar için bulunmaz bir nimettir. Bu alanları kullanarak verilen reklamlar direkt olarak hedef kitleye hazırlanmaktadır ve arzu edilen sonuca en hızlı etki eden çalışmalardır. Sosyal medya, daha doğrusu online dünyada reklam oluşturmak ise sosyal medya stratejisinin bir parçasıdır. Bu stratejiye uygun bir şekilde reklamları oluşturmak, bu reklamları gösterecek hedef kitleyi belirlemek ve en iyi sonucu alacak şekilde kampanyalar oluşturmak büyük uzmanlık gerektirmektedir.
Sosyal medyada reklam vermek basit bir iştir ama bu reklamdan en iyi neticeyi almak uzmanlık gerektirir. Facebook’ta hangi reklamlar nasıl etkileşim almaktadır, hangi içerikler reklam olarak çıkılmalıdır, Instagram’da hangi alanda ne zaman reklam göstermek gerekir, Twitter reklamları nasıl etkili bir şekilde kullanılır, Google reklamı verirken nelere dikkat edilir gibi birçok sorunun cevabı uzmanlığın birer parçasıdır.
Digibus, sektördeki uzun yılların vermiş olduğu tecrübe ile en iyi reklamı en fazla sonuç alacak şekilde kurgulamakta ve müşterilerinin online reklam yönetimini gerçekleştirmektedir. Çalışmalarımızla dijital dünyada, hedef kitlesine odaklı bir şekilde en verimli reklamı sunulan marka veya kişilerin bu alanlarda büyümesi hızlandırılmaktadır.
Sık Sorulan Sorular
Online Reklam Yönetimi Nedir?
Markanın Google, Facebook, Instagram, Youtube gibi mecralarda reklamlarının yayınlanması ve bu reklamların yönetilmesidir.
Online Reklam Yönetiminde Nelere Dikkat Edilmektedir?
Online reklam verirken mecranın kuralları, markanın stratejisi ve kampanya dönemlerine dikkat edilmektedir ve bu değişkenlere göre reklamlar oluşturulmaktadır.
Hangi Reklam Mecrası Seçilmektedir?
Markanın, reklamı ile en fazla geri dönüş alacağı mecralar seçilmektedir ve kampanya kurguları bu mecralara uygulanmaktadır. Örneğin B2C çalışan bir firmanın reklamları Facebook, Instagram, Youtube gibi platformlarda gösterilirken B2B için Linkedin gibi platformlar tercih edilmektedir.
Online Reklam Yönetimi Hizmetine Neler Dahildir?
Reklam kampanyasının oluşturulması, hedef kitlenin belirlenmesi, bunlara uygun reklam içeriklerinin hazırlanması ve onaya sunulması, bütçenin ve mecranın belirlenmesi ve tüm bunların neticesinde alınan dönüşlerin raporlanması bu hizmetin dahilindedir.
Online Reklam Yönetimi Şart mıdır?
Organik büyüme imkanı sınırlı olan kişi ve markalar için reklam yönetimi bir zorunluluktur.