Sosyal Medya Kampanya Yönetimi

Sosyal medyada hedef kitleye ulaşmak için birçok yol bulunmaktadır. Düzenli ve kaliteli içerikler üretmek, bunları belirli planlar çerçevesinde paylaşmak, kitleyi zinde tutmak önemlidir. Fakat bu tek başına yeterli olmayabilir. Bir markayı sosyal medyada daha fazla kişiye ulaştırmak için kullanılacak metotlardan birisi kampanyalar düzenlemektir. Kampanyalarla, verilecek ufak hediyeler, indirimler sunmak veya yarışmalar düzenlemek yöntemleri kullanılabilir ve bu yöntemlerle etkileşimin artırılması sağlanabilir. Artan etkileşim beraberinde daha fazla takipçi ve bu da daha fazla kişi tarafından bilinme ve onlara direkt olarak ulaşma imkanını sağlar.

Sosyal medya kampanya yönetimi sayesinde kişi veya kurumlar ufak bütçelerle yüzbinlerce kişiye ulaşabilmektedir. Reklam bütçesi kurgulanırken bu kampanyalar da reklam bütçesine dahil edilebilir ve bunun neticesinde daha fazla kişiye ulaşma imkanı bulunabilir. Bu kampanyalarda bir veya birden fazla kişiye çekilişle hediye vermek, belirli kriterleri sağlayanlara indirimler sunmak veya belirli kişilere indirimler sağlamak, yarışmalar düzenlemek gibi metotlar tercih edilebilir.

Digibus olarak, müşterilerimiz için, talepleri ve istekleri doğrultusunda belirli süreler içerisinde ve belirli periyotlarda kampanyalar düzenliyoruz. Bu kampanyalar ile yüzbinlerce kişiye ulaşabiliyor ve müşterilerimizi sosyal medyada daha fazla kişiye ulaştırıyoruz. Kurguladığımız kampanyalar klasik çekilişlerden ziyade daha kreatif kampanyalar olmaktadır. Bugüne kadar Instagram, Facebook ve Twitter merkezinde düzenlediğimiz kampanyalar oldukça ses getirmiştir.

Sık Sorulan Sorular

Sosyal Medya Kampanyası Nedir?

Sosyal medyada daha fazla kişiye ulaşmak için kişi veya kurum için çekiliş veya yarışma gibi etkileşim artırıcı paylaşımlar yapmaktır.

Başarılı Bir Sosyal Medya Kampanyası Nasıl Olur?

Bir sosyal medya kampanyasının başarılı olması için etkileşimin yüksek, etkileşim sağlayan kişilerin hedef kitle olması gerekmektedir. Sürekli çekilişlere katılan bir kitlenin bu kampanyalara dahil olması başarıyı düşürür.

Sosyal Medya Kampanyası Hangi Sıklıkla Yapılır?

Müşterinin bütçesi ve talebi, sosyal medya çalışmasının kapsamı dahilinde iki haftada, ayda veya iki-üç ayda bir kampanya düzenlemek gerekebilir.

Sosyal Medya Kampanya Yönetimine Neler Dahildir?

Kampanyanın kurgulanması, etkileşimin daha fazla olması için sosyal medya reklamının düzenlenmesi, çekilişin sonuçlandırılması, kazananlara ulaşma ve hediye gönderme ve raporlama bu hizmete dahildir.

Size nasıl yardımcı olabiliriz?

Satış, müşteri talepleri ve iş ortaklığı hakkında bilgi almak için bize ulaşabilirsiniz.

Web sayfamızın yeni yüzünü mükemmel bir kişiliğe sahip eşsiz bir yapı oluşturmanız ve dijital pazarlama alanındaki özverili çalışmalarınız için içten teşekkürlerimizi iletiyoruz. Uzun yıllar boyunca devam edecek olan işbirliğimizin başarılarla dolu olması dileğiyle.

Dr. İlyas Aslan
İdari Yönetici, Medikent Hastanesi

sizi arayalımformu doldurun sizi hemen arayalım.