Gerçek Zamanlı Pazarlama

Sosyal medya, kullanıcılarına sunduğu avantajlarıyla bir iletişim devrimi yaratmıştır. Bugün, dünyanın dört bir yanından insanlar sosyal medya mecralarını kullanarak birbirleriyle iletişim halinde bulunuyorlar. Dolayısıyla firmalar da dünyanın dört bir yanındaki insanlara ulaşabilme imkanına sahipler. Bir marka, hedef kitlesinde bulunan farklı milletlerden insanlara aynı anda hitap edebilir. Sosyal medya hesap yönetiminde çok dilli hesap yönetimi durumu olabilir. Bu durumda, sosyal medya stratejisi ve sosyal medya içerik takvimi buna göre belirlenir ve içerikler iki ve daha fazla dile göre düzenlenerek paylaşılır.

Çok dilli sosyal medya hesap yönetimi basit bir çalışma gibi gözükse de temelinde farklı hedef kitlelere hitap etmek olduğundan oldukça komplike bir çalışmadır. Bu bakımdan, sosyal medya hesap yönetimini çok dilli yürütmek bir uzmanlık gerektirir. Bu uzmanlık hem sosyal medya uzmanlığı hem de farklı hedef kitlelere hitap etme uzmanlığı içerir.

Digibus olarak, yılların vermiş olduğu tecrübe ve çalıştığımız çok dilli markaların gücü ile çok dilli sosyal medya hesap yönetimi çalışmasını en iyi şekilde gerçekleştirmektedir. Özellikle, daha önceki müşterilerimize yapmış olduğumuz ve aynı anda dört dilde birden yapılan çalışmalar bizi bu anlamda tercih edilebilir kılmaktadır.

Sık Sorulan Sorular

Gerçek Zamanlı Pazarlama Nedir?

Sosyal medyada veya gerçek hayatta gündemde olan bir konu veya durumu kullanarak içerik oluşturma ve bunu paylaşarak etkileşimi artırmaktır.

Gerçek Zamanlı Pazarlama Her Koşulda Uygulanmakta mıdır?

Markanın sosyal medya stratejisine uygun olabilecek ve konuyla da doğrudan alakalı olan gündemler bu kapsamda değerlendirilmekte ve uygulanmaktadır. Bu kapsama girmeyen her gündem sosyal medya stratejisi kapsamında es geçilmektedir.

En Fazla Etkileşimi Elde Etmek İçin Hangi Kanallar Kullanılmaktadır?

Bu konuda, markanın en güçlü olduğu mecra belirlenir ve gündeme olan ilgi en üst düzeydeyken bu mecralardan paylaşımlar yapılır.

Gerçek Zamanlı Pazarlama Hizmetine Neler Dahildir?

Gerçek zamanlı pazarlamada kullanılan içerikler zaten sosyal medya hesap yönetiminde içerik takviminin bir parçasıdır. Sadece miktarı ve zamanı belirli değildir. Bu bakımdan, aşırı prodüksiyon gerektirmeyen her türlü gerçek zamanlı pazarlama içeriği sosyal medya hesap yönetiminin dahilindedir.

Gerçek Zamanlı Pazarlama Hangi Sıklıkla Yapılmaktadır?

Bunun bir miktarı bulunmamaktadır. İki gün üst üste yapılabildiği gibi ayda bir kere bile yapılmayabilir.

Size nasıl yardımcı olabiliriz?

Satış, müşteri talepleri ve iş ortaklığı hakkında bilgi almak için bize ulaşabilirsiniz.

Web sayfamızın yeni yüzünü mükemmel bir kişiliğe sahip eşsiz bir yapı oluşturmanız ve dijital pazarlama alanındaki özverili çalışmalarınız için içten teşekkürlerimizi iletiyoruz. Uzun yıllar boyunca devam edecek olan işbirliğimizin başarılarla dolu olması dileğiyle.

Dr. İlyas Aslan
İdari Yönetici, Medikent Hastanesi

sizi arayalım
formu doldurun sizi hemen arayalım.