Sosyal Medya İçerik Takvimi ve Stratejisi Oluşturma
Sosyal medya yönetiminin en önemli kısmı strateji oluşturma ve bu stratejiye uygun içerik fikirleri oluşturup bir takvim hazırlamaktır. Bir sosyal medya yönetiminde vazgeçilmez noktalardan birisi budur. Bunu yapmak için de sosyal medyanın dinamiklerini bilmek, bu dinamikleri dikkate alarak bir strateji oluşturmak, strateji kapsamında içerik fikirleri bulup bu fikirleri takvime uygulayıp hangi gün hangi içeriklerin paylaşılacağına karar vermek gerekir. Bu çalışma da sosyal medyayı çok iyi bilen, sosyal medya dinamiklerine hakim, yaratıcı fikirler sunup bunları en verimli şekilde kullanabilecek bir sosyal medya danışmanına ihtiyaç duyar.
Bir sosyal medya yönetiminin birçok ana hattı bulunur ama bu çalışmanın temelinde içerik takvimi ve strateji oluşturma vardır. Sosyal medyayı takip eden, sosyal medya diline hakim, yaratıcı ve analitik düşünen sosyal medya uzmanı veya sosyal medya danışmanı sosyal medya içerik takvimi ve sosyal medya stratejisi oluşturma noktasında başarılı işler yapacaktır.
Digibus olarak sosyal medyanın Türkiye’de yaygınlaştığı günden beri çeşitli kişi ve kurumlara sosyal medya stratejileri oluşturduk ve bu strateji kapsamında sosyal medya içerik takvimleri hazırladık. Hizmet verdiğimiz kişi ve firmalar bu çalışmamız kapsamında yüzbinlerce insana erişti. Sadece firmamızın kullandığı Bağlantılar Metodu kapsamında bu çalışmamızı gerçekleştiriyor ve müşterilerimize hizmet veriyoruz.
Sık Sorulan Sorular
Sosyal Medya Stratejisi Nedir?
Sosyal medyanın dilini ve üslubunu bilerek, kişi veya kurumların ihtiyaçları ve hedef kitlelerine uygun bir şekilde bir yol haritası belirlemektir.
Sosyal Medya İçerik Takvimi Nedir
Sosyal medya stratejisi kapsamında kişi veya kurumlar için içerik fikirleri oluşturduktan sonra bu içerik fikirlerinin hangi gün nasıl paylaşılacağını gösteren planlar hazırlanır. Bu planlara içerik takvimi denir.
Digibus Bu Çalışma İçin Hangi Metodu Kullanıyor?
Digibus’a özel geliştirilmiş Bağlantılar Metodu kullanılarak strateji ve içerik takvimi hazırlanmaktadır. Bu metot, stratejiyi geliştirmeye yardımcı olmakta ve kişi veya kurumun ihtiyaçlarına uygun çalışmalar yapmaya imkan tanımaktadır.
Sosyal Medya İçerik Takvimi ve Stratejisi Oluşturma Hizmetine Neler Dahildir?
Sosyal medya yönetimine başlamadan önce bir strateji geliştirmek, bu stratejiyi kullanarak içerik fikirleri oluşturmak ve bu fikirleri bir takvim çerçevesinde paylaşılmak üzere bir plan hazırlamak bu hizmete dahildir.