Sosyal Medya Hesap Yönetimi
Sosyal medya çift yönlü bir iletişim ortamıdır. Sosyal medyada hem hesapları kullanan kişiler, hem de bu hesaplara cevap yazanlar mesajlarını iletmektedir. Dolayısıyla, sosyal medya yönetimi çalışmasında sadece içerik paylaşmak yeterli değildir. Çünkü paylaşılan içeriklere yorumlar yapılmakta, hesaplara özel mesaj aracılığıyla sorular iletilmektedir. Bu durumda, günün her anı bu yorumlara ve sorulara yanıt verilmek, olumsuzluk durumunda gerekli önlemleri almak ve bunu ilgili kişilere belirtmek gerekmektedir.
Sosyal medya moderasyonu hizmetinde, kitleden gelen her türlü geri bildirim değerlendirilmektedir. İnceleme sonucu yorumlar ve sorular olumlu, olumsuz veya nötr olarak işaretlenmekte ve her biri için uygun kalıplarda cevaplar verilmektedir. Her dönem sonunda bu geri bildirimler değerlendirmeye alınmaktadır ve sosyal medya çalışmasının başarısı tespit edilmektedir.
Digibus olarak, sosyal medya moderasyonu hizmetini sunduğumuz firmalar için detaylı çalışmalar yapıyor ve bu çalışmayı en iyi şekilde sunuyoruz. Her türlü durum için hazırladığımız moderasyon kalıplarını kullanarak müşterinin dijital dünyadaki çağrı merkezi olarak hizmet görüyoruz. Hedef kitleye göre belirlediğimiz dil ile yaptığımız dönüşler neticesinde firma ile hedef kitle arasında bir köprü vazifesi görüyoruz.
Sık Sorulan Sorular
Sosyal Medya Moderasyonu Nedir?
Sosyal ağlardan yorum ve özel mesaj aracılığıyla yöneltilen her türlü geri bildirimi işleme ve bu yorum ve mesajlara geri dönüş yapmaktır.
Sosyal Medya Moderasyonu Hangi Aralıklarla Yapılmaktadır?
Kişi veya kurumun talebine ve sosyal ağların yoğunluğuna göre moderasyon için mesai saatleri belirlenmektedir. Çok fazla geri bildirim almayanlar için mesai saatleri içerisinde hizmet sunulurken yoğunluğu bulunan sosyal medya hesapları için gece vardiyasında bile hizmet verilmektedir.
Sosyal Medya Moderasyonuna Hangi Ağlar Dahildir?
Kişi veya kurumla iletişime geçilen her sosyal ağda moderasyon yapılmaktadır.
Moderasyon Hizmetine Neler Dahildir?
Sosyal medya platformlarından yapılan yorumlara ve gönderilen mesajlara dönüş sağlamak, bu dönüşü sağlarken kullanılacak moderasyon kalıplarını belirlemek ve bu moderasyon kalıplarını marka veya kişinin sosyal medya diline uygun olarak kullanmak sosyal medya moderasyonu hizmetinin içeriğini oluşturmaktadır.
Raporlama Yapılmakta mıdır?
Aylık raporlara sosyal medya moderasyonu sonuçları da dahildir ve belirlenen günde müşteri ile paylaşılır.