Satış, müşteri talepleri ve iş ortaklığı hakkında bilgi almak için bize ulaşabilirsiniz.
-
E-Ticaret Sektörü Corona (COVID-19) İle Nasıl Mücadele Etmeli
- Mart 18, 2020
- Yayınlayan: Salih ÇAKTI
- Kategori: E-Ticaret
Yorum yapılmamışCorona virüsü sebebiyle e-ticaret sektörü sektör bazlı olarak hem kazanıyor hemde kaybediyor. Online ödeme alan seyahat acentaları, oteller, etkinlik şirketleri ve lüks ürünler satan e-ticaret şirketlerinde satışlar düşerken diğer sektörlerde satışlar ciddi manada artmış durumda.
-
Dijital Çağın Yeni Para Birimi : İçerik
- Mart 18, 2020
- Yayınlayan: Salih ÇAKTI
- Kategoriler: Dijital Pazarlama, E-Ticaret
İnternet kullanım penetrasyonu, e-ticaret alışveriş oranları, mobil kullanım hatta Corona gibi salgın hastalıkların etkisiyle internet üzerinde geçirilen zaman sürekli artış gösteriyor. Bu zaman içerisinde hedef kitleniz olan müşterileriniz ne yapıyor?
-
Corona’da İş Verimliliğini Arttırmanın 10 Yöntemi
- Mart 16, 2020
- Yayınlayan: Salih ÇAKTI
- Kategori: Genel
Corona virüsten dünya çapında milyonlarca insan etkilendi ve binlerce insan karantina kapsamında tedaviye alınmış durumda. Bu durum ister istemez iş yapma şekillerimizi değiştirmeye başladı. Artık toplantılarımızı online platformlar üzerinden yapmaya başladık, herhangi bir ödeme yapmak istediğimiz temassız kartları tercih ediyoruz ve eğitimlerin iptal olmasıyla birlikte eğitimleri de online ortamlarda almaya başladık.
-
Podcast Pazarlamasının İşletmelere 5 Faydası
- Eylül 5, 2019
- Yayınlayan: Salih ÇAKTI
- Kategoriler: Dijital İş Geliştirme, Genel, Sosyal Medya
Müşteriye görsel olarak bir çok yöntem ile ulaşmaya çalışıyoruz. Peki ya ses? Müşterilerinize sunduğunuz onca ürün veya hizmetin arkasında kimler var? Siz kimsiniz kısaca? Podcast bu cevabı ses yoluyla müşterilerinize sunabileceğiniz en güzel yöntemlerden biri.
-
Sosyal Medya Süreçleri (Gönder- Al – Raporla)
- Eylül 3, 2019
- Yayınlayan: Salih ÇAKTI
- Kategori: Sosyal Medya
Sosyal medya gönder – al ve raporlama olmak üzere 3 ana süreçten oluşur. Bu süreçlerden gönder kısmı 3 farklı alt sürece sahiptir.
-
Kickstarter’da Başarılı Olmanın Yolları
- Temmuz 18, 2019
- Yayınlayan: Salih ÇAKTI
- Kategori: Dijital Pazarlama
Yeni bir girişim fikriniz var ama bu girişim fikrini gerçekleştirmek için yeterli finans desteğiniz yoksa Kickstarter girişimciler için cazibe merkezi görevi görüyor.
-
Adasea’den Blogger Olmak İsteyenlere Ücretsiz Eğitim!
- Mart 15, 2019
- Yayınlayan: Salih ÇAKTI
- Kategoriler: Dijital Pazarlama, Sosyal Medya
-
Sosyal Medya İçerik Takvimi Örneği ile Zaman Kazanın
- Mart 13, 2019
- Yayınlayan: Salih ÇAKTI
- Kategoriler: Dijital Pazarlama, Sosyal Medya
-
Sosyal Medya Yönetiminde Marka Kimliği Oluşturmak
- Şubat 25, 2019
- Yayınlayan: Salih ÇAKTI
- Kategoriler: Dijital Pazarlama, Sosyal Medya
-
Sosyal Medyada Gerçek Zamanlı İçerik Üretiminin Markalara Faydası
- Şubat 25, 2019
- Yayınlayan: Salih ÇAKTI
- Kategori: Sosyal Medya