Dijital Pazarlama, Sosyal Medya, İş Geliştirme Ajansı, E-Ticaret Danışmanlığı | Digibus
Dijital Pazarlama, Sosyal Medya, İş Geliştirme Ajansı, E-Ticaret Danışmanlığı | Digibus
  • anasayfa
  • biz kimiz?
    • Hakkımızda
    • Hikayemiz
    • Müşteri Görüşleri
    • Digibus Start
    • Partnerlerimiz
    • Kullandığımız Araç ve Teknolojiler
    • Online Toplantı Talep Sayfası
  • ne yaparız?
    • Dijital İş Geliştirme
    • Dijital Dönüşüm Hizmeti
    • Sosyal Medya Yönetimi
    • Online Reklam Yönetimi
    • E-Ticaret Danışmanlığı
    • Online Eğitim Danışmanlığı
    • Fotoğraf ve Video Çekimi
    • Dijital Etkinlik Yönetimi
    • İçerik Pazarlama Hizmeti
    • Grafik Tasarım Hizmeti
    • Eğitim Hizmetleri
    • Web Tasarım Hizmeti
  • müşteriler
  • kaynaklar
    • Blog
    • Startup Dünyası
    • Etkinlikler
    • Ücretsiz Dönüşüm Danışmanlığı
    • Akademi
      • Sosyal Medya Eğitimi
    • Webinar
    • Podcastler
    • 2021 Sosyal Medya Takvimi [İndirilebilir Takvim]
    • Checkup
      • Sosyal Medya Checkup
      • E-Ticaret Checkup
  • iletişim
       
  • Sosyal Medya Ajansı Nedir? Ne İş Yapar?

    • Şubat 23, 2021
    • Yayınlayan: Salih ÇAKTI
    • Kategori: Sosyal Medya
    Yorum yapılmamış

    Bir sosyal medya ajansı, içerik uzmanı, reklam uzmanı, metin yazarı, grafik tasarımcı ve sosyal medya uzmanı gibi birçok farklı alanda çalışanı bulunan reklam ajansıdır diyebiliriz.

    daha fazla oku
  • instagram Reklamları Nedir? Instagram’da Nasıl Reklam Verilir?

    • Şubat 23, 2021
    • Yayınlayan: Salih ÇAKTI
    • Kategori: Sosyal Medya
    Yorum yapılmamış

    Dünya çapında bir milyardan fazla kişiye ulaşan Instagram bu gücünü de reklam gösterimlerinde kullanmaktadır. Peki, Instagram reklamı nedir? Instagram’da reklam vermek neden önemlidir?

    daha fazla oku
  • Sosyal Medya İçerik Üretimi Nedir, Bu Konuda Nelere Dikkat Edilir?

    • Şubat 5, 2021
    • Yayınlayan: Salih ÇAKTI
    • Kategori: Uncategorized @tr
    1 Yorum
    daha fazla oku
  • Instagram Danışmanlık Hizmeti Alırken Dikkat Edilmesi Gerekenler

    • Şubat 4, 2021
    • Yayınlayan: Salih ÇAKTI
    • Kategori: Sosyal Medya
    Yorum yapılmamış

    . Türkiye’de ve dünyada en fazla kullanılan sosyal medya platformlarından birisi olan Instagram için bu danışmanlık çalışmaları gerçekten doğru bir şekilde yapılabiliyor mu? Instagram danışmanlık çalışması yaptırırken nelere dikkat edilmelidir. Bu yazımızda, bu konularda birkaç madde ile bilgi vermek istedik.

    daha fazla oku
  • Küçük İşletmeler İçin Dijital Pazarlama Önerileri

    • Şubat 3, 2021
    • Yayınlayan: Salih ÇAKTI
    • Kategoriler: Dijital Pazarlama, Sosyal Medya
    Yorum yapılmamış

    Günümüzde birçok işletme, firma ve şirket dijitalde yer alarak daha fazla kişiye ulaşmaktadır. Küçük işletmelerin bu alana oldukça uzak durmaları, çok büyük bir trenin kaçırılması anlamına geliyor. Fakat bir küçük işletme dijital dünyada nasıl pazarlama yapabilir? Küçük işletmeler için dijital pazarlama çok mu zordur? Aslında, küçük işletmeler için dijital pazarlama çok büyük bir fırsattır. Tabii ki doğru hamlelerin yapılması koşuluyla.

    daha fazla oku
  • E-Ticaret Danışmanlık Ajansı ile Satışlarınızı Artırın

    • Şubat 2, 2021
    • Yayınlayan: Salih ÇAKTI
    • Kategoriler: Dijital Pazarlama, E-Ticaret
    Yorum yapılmamış

    E-ticaret danışmanlığı, firmaya e-ticaret sürecinin tüm aşamalarında yardımcı olmak ve firmaya yol göstermektir. Bu yardımcı olmak ve yol göstermek çalışmaları büyük çaplı e-ticaret operasyonlarında bizzat süreci yönetmeye kadar ilerlemektedir. Bu durumda da e-ticaret danışmanlık ajansı ortaya çıkmaktadır.

    daha fazla oku
  • Sosyal Medya Hesap Yönetimi Yaparken Dikkat Edilmesi Gerekenler

    • Şubat 1, 2021
    • Yayınlayan: Salih ÇAKTI
    • Kategori: Sosyal Medya
    Yorum yapılmamış

    Doğru bir sosyal medya hesap yönetimi için birçok parametre bulunmaktadır. Bunların eksiksiz yerine getirilmesiyle sosyal medya yönetimi başarılı bir şekilde gerçekleştirilir. Bu yazımızda bazı önemli noktalara değinerek sosyal medya hesap yönetimi yaparken nelere dikkat edilmesi gerektiğinden bahsedeceğiz.

    daha fazla oku
  • E-ticaret Siteleri İçin Kargo Kampanyalarının Önemi

    • Ekim 23, 2020
    • Yayınlayan: Salih ÇAKTI
    • Kategori: E-Ticaret
    Yorum yapılmamış

    E-ticaret süreci birçok değişkenden meydana gelmiştir. Tümünü dengeli ve yönetilebilir şekilde bir arada tutan yöneticiler e-ticarette başarıyı kısa sürede yakalayabilmektedir. E-ticaret süreçlerinin farklı sektörlere hitap eden adımlarından birisi de kargodur.

    daha fazla oku
  • Olağanüstü Zamanlarda E-Ticaret Siteleri Nasıl Hareket Etmelidir?

    • Ekim 5, 2020
    • Yayınlayan: Salih ÇAKTI
    • Kategoriler: Dijital Pazarlama, E-Ticaret, Uncategorized @tr
    Yorum yapılmamış

    Covid-19 salgını, kurduğumuz ekonomik sistemlerin ne kadar kırılgan olduğunu ortaya koydu. Birçok sektör bu süreçten olumsuz etkilendi. Doğal olarak e-ticaret siteleri de bu süreçten payını aldı. Doğal olarak bu pandemi süreci bize bazı şeyleri hatırlattı.

    daha fazla oku
  • Covid-19 Dönemi İçin E-ticaret Sitelerine 5 Tavsiye

    • Ekim 1, 2020
    • Yayınlayan: Salih ÇAKTI
    • Kategoriler: Dijital Pazarlama, E-Ticaret
    Yorum yapılmamış

    Dünya büyük bir pandemi sürecinden geçiyor. Korona virüsün Aralık 2019’dan başlayarak tüm dünyaya hızla yayılması birçok sektörü etkilediği gibi e-ticaret sektörünü de etkilemiş durumda. Satışlarda çok büyük düşüş yaşanmasa da siparişlerde odak değişikliği yaşandı. Bu da birçok satıcıya gelir düşüşü olarak yansıdı. Ayrıca bazı sektörlerin çalışma koşullarının değişmesi de e-ticarette sorunlara sebep olabiliyor. Peki bu süreci en iyi şekilde atlatabilmek için neler yapılmalı? Bu konuyla ilgili birkaç tavsiyemiz olacak. 

    daha fazla oku
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Size nasıl yardımcı olabiliriz?

Satış, müşteri talepleri ve iş ortaklığı hakkında bilgi almak için bize ulaşabilirsiniz.

randevu alın
kategoriler
  • Dijital Dönüşüm
  • Dijital İş Geliştirme
  • Dijital Pazarlama
  • E-Ticaret
  • Sosyal Medya
  • Uncategorized @tr
  • Yapay Zeka
etiketler
blogger blogger akademi corona COVID-19 danışmanlık digibus dijital dönüşüm dijitalleşme yönetimi dijital pazarlama e-ticaret e-ticaret danışmanlığı e-ticaret yönetimi eticaret facebook facebook reklam fotoğraf hedef kitle hedef kitle analizi ihracat instagram instagram reklam instagram yönetimi içerik kampanya yönetimi kobi kobiler konsept fotoğraf korona küçük işletme mailing omnichannel pazarlama pazarlama podcast raporlama sosyal medya sosyal medya ajansı sosyal medya kullanımı sosyal medya yönetimi toplu e-posta uluslararası ticaret verimlilik youtube çok dilli sosyal medya çok kanallı ölçümleme
Dijital Pazarlama, Sosyal Medya, İş Geliştirme Ajansı, E-Ticaret Danışmanlığı | Digibus

2013 yılında kurulan Türkiye’nin ilk iş geliştirme ajansı olan Digibus, işletmelerin ve markaların iş geliştirme, dijitalleşme yönetimi, dijital ürün geliştirme , sosyal medya ve dijitalleşme süreçlerini çok dilli olarak yöneten bir dijital iş geliştirme ajansıdır.

son haberler

  • Yazılım Sektörü için 5 Adet Kapsamlı Dijital Pazarlama ve Satış Önerisi Haziran 22, 2024
  • Yapay Zeka ile E-Ticaret Yönetimi: Verimlilik ve Müşteri Deneyiminde Yeni Dönem  Haziran 13, 2024
  • Marka İletişimi Nasıl Yapılır? Mart 17, 2023
  • Marka Kişiliği Nedir ve Marka Karakteri Nasıl Oluşturulur? Şubat 5, 2023

hizmetler

  • Dijital Dönüşüm Hizmeti
  • Dijital İş Geliştirme
  • E-Ticaret Danışmanlığı
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Online Reklam Yönetimi
  • Eğitim Hizmetleri
  • Web Tasarım Hizmeti
  • Fotoğraf ve Video Çekimi
  • İçerik Pazarlama Hizmeti
  • Dijital Etkinlik Yönetimi
  • Grafik Tasarım Hizmeti

kaynaklar

  • Online Toplantı Talep Sayfası
  • Destek
  • Sosyal Medya Checkup
  • Ücretsiz Dönüşüm Danışmanlığı
  • E-Ticaret Checkup
  • Etkinlikler
  • Sosyal Medya Eğitimi
  • Podcastler
  • Webinar
  • 2021 Sosyal Medya Takvimi [İndirilebilir Takvim]
  • Etkinlik & Webinar Katılım Formu
  • Sık Sorulan Sorular
© 2025 Copyright Digibus Dijital İş Geliştirme ve Dijital Pazarlama Ajansı
  • English (İngilizce)
  • Türkçe